Blue Flower

O equipo nacional Senior Masculino Saa volará hoxe con destino a Málaga (Benalmádena) para disputar SEMIFINAL LXIX CAMPIONATO DE ESPAÑA 1ª DIVISIÓN MASCULINA SENIOR SAA con toda aa ilusión de facer mais grande a historia do clube clasificándose entre os 16 mellores de España. 

Os méritos serven de moi pouco se no se consiguen victorias para quedar entre os mellores. E esta vez o equipo senior masculino, despóis de disputar a Fase de Sector Previa del Campionato de España en el Pais Vasco volta cunha plaza para disputar a  SEMIFINAL entre os 16 mellores equipos de España. O clube consiguíu clasificarse para a fase final en 2011 na categoría Infantil Masculino. Pero é a primeira vez que o clube de A coruña logra tal mérito na categoría Senior. 

A victoria ante o anfitrión Vasco Gambegi por 5-4, supón un importante paso para a semifinal que se celebrará en Benalmádena a semana que ven. 

 Os senior masculino xa están en Bilbao concentrados en as cercanías de Llodio para disputar a Fase de Sector do campionato de españa hockey saa do País Vasco. 

O equipo Masculino consigue objxtivo para clasificarse para Campionato nacional a celebrarse o 29-30 de Xneiro no Pais Vasco conseguindo a 4º Praza no campioeonato Galego neste finde semana pasado.

Os senior masculino non conseguiron onte a victoria frente ao Albor , e aunque o fixeron sufrir, no 4Q caeron derrotados por 2-1. 

Os dous equipos presentados para provincial saaa ATHCOR y ATHCOR 2007 se clasificaron na segunda e terceira posición no provincial este fin de semana. Os primeiros non consiguieron a primeira praza por unhaa desafortunada decisión arbitral,  e o  2007 terceiro  despóis de haber realizado un excelente campionato. 

Funcionó el P.C. que hasta en cuatro ocasiones transformó Alvaro contra el Atlántico. Jose Luis remató de jugada el último que dejó el marcador en 1-5 favorable a los visitantes.

Después de la primera jornada que se saldó con victoria mínima esta semana el Atlántico de Vigo espera a los coruñeses el Domingo a las 12:00. Doble compromiso que aprovechará el equipo Cadete Femenino,  para seguir su preparación para esta temporada con amistosos también ante las chicas viguesas.

La temporada 2021-22 ya está en marcha y ya han comenzado entrenamientos en A torre y Novo Mesoiro y mañana día 4 de Septiembre tienen el primer compromiso de la temporada en Asturias de los equipos Senior Masculino, femenino y cadetes.