Blue Flower

La selección Gallega Sub-14 Femenina de hockey, que cuenta con hasta 7 chicas de A Coruña en sus filas, se proclamó CAMPEONA DE ESPAÑA SUB-14 HIERBA FEMENINO en el campeonato celebrado en Jaén del 28 de Feberro al 1 de Marzo. Después de vencer a Andalucía, la selección anfitriona, en una final muy ajustada, y habiendo realizado un gran campeonato estas chicas han logrado poner el hockey femenino en Galicia en una posición  muy relevante resurgiendo de un género casi olvidado en esta comunidad por las escasas integrantes y la falta de iniciativas y apoyos hasta ahora.

A pesar de un planteamiento muy serio, no se pudo conseguir más del tercer puesto en chicas, en un partido igualado ante su rival coruñes. La mala puntería impidió a las 'hockeyras' por lo menos un empate merecido y terminaron con una amarga derrota por 1-0.  Con este compromiso finalizan los oficiales en Galicia pero el equipo seguirá entrenando y  el 25 tiene un torneo en Novo Mesoiro a la vista.

Primeira experiencia para as rapazas como equipo fóra da casa, e primeiro campionato nacional do equipo infantil feminino.

Unha experiencia estupenda e moi aprendida medindo contra equipos como Pozuelo, Club de Campo (ambos de Madrid) e Verín Ourense.   Despois de pasar un bo rato convivindo en grupo e en equipo, o máis importante: o que aprenderon do hockey e pensar que hoxe xa son un gran equipo cun gran percorrido onde todos os seus membros son nenos de primeiro ano.

Agora queda traballar duro e moita humildade para conseguir o ano que vén poder volver a outro campionato nacional e poder demostrar melloras.

Grazas aos monitores e patrocinadores ea Deputación de A Coruña  e aos pais por confiar os seus "tesouros" ao club. Desexamos e desexamos que o seguinte tamén poida acompañar aos nenos. Coraxe a todos e moito traballo por diante. E parabéns ao equipo infantil feminino. O club.